Inno-Air is een innovatief bedrijf dat zich specialiseert in ventilatiesystemen. Door interne groei en ontwikkelingen was het tijd om ook extern zichtbaar te maken waar het merk voor staat: vooruitstrevend, verbonden en helder.
Ervaar het zelfInno-Air bevond zich in een fase van verandering. De organisatie maakte grote stappen van binnenuit en zocht een visuele identiteit die dat naar buiten toe kon uitstralen. Het merk had behoefte aan een frisse, professionele uitstraling die zowel innovatief als herkenbaar is.
We ontwikkelden een volledig nieuwe visuele identiteit. Het beeldmerk is opgebouwd uit één vloeiende lijn en combineert de i en a van Inno-Air. In de huisstijl hebben we dit lijnenspel doorvertaald naar verschillende uitingen, als visuele metafoor voor het verbonden ventilatiesysteem waar Inno-Air om bekend staat. Alles is gebundeld in een overzichtelijk huisstijlhandboek waarin richtlijnen en toepassingen helder zijn vastgelegd.
De nieuwe uitstraling van Inno-Air laat nu zien wat het merk al die tijd intern al was: innovatief, dynamisch en professioneel. Dankzij het huisstijlhandboek is er een stevig fundament gelegd voor consistente communicatie, zowel online als offline.