Regels zijn er wel, maar op de werkvloer verdwijnen ze vaak naar de achtergrond. Veiligheidsinstructies worden mondeling gedeeld of verstopt in een PDF, maar worden zelden echt onthouden. Als je ze niet ziet, voel je ze niet. En dan gaat het vroeg of laat mis.
Wij maken van veiligheid geen checklist, maar een cultuur. Met een visuele campagne zorgen we dat de regels blijven hangen, letterlijk. Herkenbare beelden, duidelijke taal en slimme herhaling maken het verschil. Zo wordt veiligheid onderdeel van de werkomgeving én het gedrag.
Veiligheid is overal aanwezig in beeld en taal, niet weggestopt in een document.
Iedereen krijgt dezelfde duidelijke boodschap, ongeacht functie of afdeling.
Visuele communicatie zorgt ervoor dat ook anderstalige medewerkers de regels begrijpen.
De stijl en boodschap sluiten aan bij jullie organisatie en vallen op in de werkomgeving.
Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op om te kijken wat we voor jullie kunnen betekenen op het gebied van veiligheidscampagnes.